Monthly Donation Fund

1
৳ 6,610.00 of ৳ 3,000,000.00
ended 4 months ago
Category:

Description

“মাসিক ডোনেশন ফান্ড” ফাউন্ডেশনকে টিকিয়ে রাখতে গুরুত্বপূর্ণ ভূমিকা পালন করে। সমস্ত কল্যাণমূলক কার্যক্রম প্রাথমিকভাবে সাধারণ অনুদানের মাধ্যমে সম্পাদিত হয় এবং এই ধরনের দানের জন্য কোন নির্দিষ্ট পরিমাণ নির্ধারিত নেই; যে কোন পরিমাণ অবদান রাখা যেতে পারে।

ফাউন্ডেশন নিয়মিত ব্যয় বহন করা এবং কিছু কার্যক্রম অবশ্যই নিয়মিতভাবে সম্পাদন করতে হয়। দাতব্য কাজের অগ্রগতি এবং ধারাবাহিকতা মূলত স্থায়ী অনুদানের এই খাতের উপর নির্ভর করে। অতএব, এই তহবিলে দান করা ফাউন্ডেশনের উন্নয়ন ও অগ্রগতি নিশ্চিত করতে সাহায্য করে, সেইসাথে “মাসিক ডোনেশন ফান্ড” দাতব্য কার্যক্রমের ধারাবাহিকতা নিশ্চিত করে।

 

The “Monthly Donation Fund” plays a crucial role in sustaining the Foundation. All welfare activities are primarily carried out through General donations, and there is no specific amount set for this type of donation; any amount can be contributed.

Given that the Foundation incurs regular expenses and some activities must be performed on a routine basis, the progress and continuity of its multifaceted charitable work largely hinge on this sector of permanent donations. Therefore, donating to this fund helps ensure the Foundation’s development and progress, as well as the continuity of its charitable activities.